Aankomst in Lima - Reisverslag uit Lima, Peru van Senna en Han Swinkels - WaarBenJij.nu Aankomst in Lima - Reisverslag uit Lima, Peru van Senna en Han Swinkels - WaarBenJij.nu

Aankomst in Lima

Door: SennaH

Blijf op de hoogte en volg Senna en Han

18 April 2012 | Peru, Lima

Hola amigos,

We zijn in Zuid-Amerika!! Na een vlucht van ruim 12 uur zijn we maandagavond geland in Lima. Aldaar stond een Peruaan met een bordje ´Han Kersten´ ons op te wachten. Het verkeer in Lima is echt een chaos, maar hij heeft ons heelhuids afgezet bij het fijne hostel Inka Frog.
Gisteren hebben we Lima verkend met de metro en vooral veel gewandeld. Han heeft al een eerste blaar te pakken :P Het is hier ongeveer 23 graden, maar wel bewolkt (smog) en het ruikt ontzettend naar uitlaatgassen. Tegen onze verwachting in, is Lima een moderne stad met mooie pleinen. Wel zijn er opvallend weinig blanke mensen. We worden dan ook geregeld aangestaard door de kleine Peruanen, want vooral Han is opvallend groot en blond mét blauwe ogen (en Senna heeft een blonde kroezige plofkop).
Het is hier nu 9 uur in de ochtend. Vanmiddag vertrekken we met de bus in zuidelijke richting naar Paracas, van waaruit we morgen een boottocht gaan maken naar de Ballestas Islands, ook wel de kleine Galapagos eilanden genoemd.

Hasta pronto!

X Senna y Han

• 18 April 2012 - 15:46

Sanne Olivier:

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen. De eerste foto´s zien er leuk uit, JALOERS!!

Geniet ervan!
    x x x

• 18 April 2012 - 15:46

Tiny En Elma:

Hartstikke leuk jullie eerste bericht vanuit Lima. Op naar de eilanden, we volgen jullie op de voet ???
    Veel plezier!!

• 18 April 2012 - 17:29

Sanne Van Der Loo:

Hola Chicos!

Todo bien en Peru? :)
    Smog... Ja was ik vergeten te zeggen. Het uitzicht daar is niet geweldig! Maar nu gaat het echt beginnen!
    Fijn dat de reis goed is gegaan!
    X

• 18 April 2012 - 17:40

Tessa:

Fijn om te horen dat de heenreis goed is verlopen. Weer een zorg minder..
    Dus lekker genieten nu!!!

Liefs x

• 18 April 2012 - 17:42

Anonieme Mel:

stond die peruaan zeker gek te kijken toen jij er ook bij was, of niet Sen? :)

• 18 April 2012 - 17:45

Maartje Kersten:

Ik ben ook jaloers! Leuk om nu al wat foto's te zien en n beeld te krijgen van wat jullie allemaal meemaken :-) klinkt super leuk! Veel plezier met de boottocht morgen .. Liefs

• 18 April 2012 - 18:09

Jan Van Den Dries:

Hey Senna,
    Dat is wel vet zo 2 maanden in Zuid-Amerika. Ik wens jullie een fijne tijd daar en maak er maar een mooie herinnering van voor later, maar eerst genieten.
    Veel plezier en ik zal je blijven volgen hier :),
    Groetjes,
    Jan

• 18 April 2012 - 18:14

Kris:

Hee!
    Wat leuk om te lezen dat jullie al zoveel ondernomen hebben..! en zelfs al foto's voor de thuisblijvers... gaaf!!
    Heel veel plezier en ik kan niet wachten tot de foto's van Machu Picchu!
    XX Kris

• 18 April 2012 - 18:31

Manon:

Hey reizigers! Yeah jullie zijn geland..laat dat avontuur maar beginnen! Dit verslagje en de mooie foto's smaken naar meer! Liefs uit het stormachtige Nederland

• 18 April 2012 - 21:33

Ivon & Michiel:

Heee plofkopjes!! Jeeeeh het eerste bericht, de foto's zien er cool uit! En ja, nu gaat t idd echt beginnen :) Veel plezier!! Xxx

• 18 April 2012 - 21:43

Frank Vd W:

Vakantiegangers!
    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen! Veel plezier maar dat lukt wel in zo'n mooi land:D Tot wiriszus! Gr. Frank

• 19 April 2012 - 05:51

Joost Vd Heijden:

Vet man! Geniet ervan!

• 19 April 2012 - 10:24

Marjan Verhees:

Goede reis gewenst, geniet ervan.

• 19 April 2012 - 15:33

Nienke:

He Han en Senna!
    Wat leuk om jullie verhaal te lezen. Ik ben in Ecuador dus als jullie in de buurt zijn, let me know!!! ;)
    Geniet ervan,

Jorie:

Klinkt als een goed begin! Veel plezier! X

• 19 April 2012 - 21:08

Tonny Kersten:

Wat attent dat jullie rekening houden met de achterblijvers. Wij vinden het heerlijk om al iets van jullie te horen en te zien! Toi toi.

• 20 April 2012 - 13:48

Lieke Swinkels:

Geweldig, zo'n avontuur! Geniet ervan!

• 23 April 2012 - 16:31

Ralf En Noor:

Sen en Han, ziet er al goed uit allemaal! Ga nu snel jullie volgende verhaal lezen : ) Have fun !!!

• 15 Mei 2012 - 17:41

Jorg En Sara :

Blonde God en Godin,

Probeer vooral niet te veel met die blonde lokken van jullie te zwaaien. Stinkend jaloers worden ze dan!

Gaaf om alles te lezen en die foto's!

X